topbella

♫jiwa.blOGGer♪

17 March 2011

aku lupa Nk POST!!

nak story sket..
touch in pasal minggu exam yang lalu..
mmg aku dah break the rules la nak cakapnya..
kuat teh..
bergayut..(bak kata kak nas)
tak la gitue..haha..
aser2 aku bley diterima tak wat gitue..
ah tak kesah ah..
benda da lepas..
malas nak citer panjang2..
tujuannya nak mudahkan my mum call..
aku suka jugak..haha
dapat texting ngan cik violet and kawan2 laen..
yang best siot..
mmg aku nie..maser orang study duk asyik texting..dashyat tak..
at least tak la tension sangat nak study tu kan..haha..
haha..
msti kalu jumpak ngan cik violet pas nie..die banteras aku bwak bender tu..haha
tak kesah..kamoo..nak bawak gak..
kamu nak rampas..nah..!!
hehe..
jahat nyer akue nie kan..
mmg gangster skola la..
cik violet takkkan kesah punyer..
sesivik mana pun dia..sivik agi aku lepas  nie*
lepas nie*
haha...banyak sangat yang jadik bebann kepala kat skola akhir2 nie..

firstly..teroknya aku masa hta..
nie nak story sket..hari hta sama ngan hari aku marathon kat mssd..hmm parok..aku orang yang bley dikatakan orang palim buzy la kat saner..haha..malam tu aku tido lam pkl 3 gtue..giler ker..penim nak mampos kepala nie..sumer kijer dorm..kijer untuk hias laluan blok aku involve..nie lah nak citer saper yang tak bertanggungjawap selama nie..aku geram2 nak sebut nama..ok..orang yang kena involve dalam keje2 blok..2..aku yuni nad kiki and wawa..yang nama second last tu tak turun pun malam tu wat derk jer korunk..dalam kepala aku cuma satu jer..boleh ker aku lari demam 2 nie..hmmm!!..asal marathon jer aku demam.,..tu la ujian namanya deq..sabor2..separuh dari iman deq..aku tak kesah pun..yang pentim maser tu mmg selak la aku nangis bila kak nadi suruh aku stop doing keje2 tu..katanya..esop aku nak lari kan..penim nie..
aku tak nangis sebab kesal..tapi aku nangis sebab aku tak leh tima atitude manusia yang serahkan segala tugas pada orang yang kononnya ada kemampuan..mereka tak pnah nak yakin yang kelebihan setiap orang ada diri mereka..tak der saper pun yang tak takut untuk melakukan sesutu..everythim..lu pklah sendirik..aku yakin yang hanya orang yang bersikap optimis sahaja yang ada sikap begitu..
then maser hari hta..aku call kak hanim..then tanyer dier duk kat maner..aku tak berharap pun dia datang..sebab aku tau urusan tu lebih penting..
then..tu bkn point aku nak cter..

nak cter pasal my new nephew..
lahir pada hari maulidur rasul taun nie..
muhammad farish rayyan..bin muhammad fadlillah..cute sangat..!!

pastu..nak gtaw per agi yer..

mm..sbenarnya malas dah nak menaip..
mmg geram aku terhadap hta masih belum padam..
mmm!!!
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia