topbella

♫jiwa.blOGGer♪

18 March 2011

saya tak mau masuk campur..

saya tak mau masuk campur da urusan orang laen..
cukup sajew saya sruh diorang masuk campur urusan saya..
skunk nie biar mr x pergi tenangkan diri dia yang celaru..
kesian jugak dia kena pukul kat skola..
apa yang pentim..
insyaalah aku akan berhubung dengan dia..
no matter how..no matter why..
aku kena tebus semula..
tapi mintak2 ar aku dipanjangkan usia..

pasal semalam..nak story pun nak wat bender..
k-yo..
kawan baru aku..tak semena2 ..
coz jadik kawan speacial kak hanim..so jadi kawan aku gak..haha
lucu op..tak sangka plak mmg la aku nak siasat sal dier..
tapi takla nak melayan mana ngan dier..
walaubagaimanapun..aku yakin yang die akan tetap setia dengan ..tut..
tak kisah ker ape2 hal..
saya tak nak masuk campur da mulai skunk..saya suka tengok kamoo happy..
that's why kalu ada per2 pas nie..
anything wrong pasal korang..jangan membenci sesama sendiri..
nasihat dari motiwator terkenal..
saya doakan kamu bahagaia..

esop adalah hari yang aku takuti..persekolahan akan bermula semula..haha
teringat sal semalam..tengop blok kak tasya..mmg penuh ngan pasal bola..n diet..
itu jer..bez nyer jadik dier..
boley melencong ke sana..kemari..
da macam stewardess daa..
nak jadik cam dier..tapi bukan aku fanatik bola..tapi aku nak travel dan cari ilmu..
kalu boley hingga ke menara gading..

mum!!..ready to skol??
insyaalah..minggu palim agak besar la jugak..
sebab aku kena berdepan ngan insan bernama cik violet..haha
aser macam tak cayer jer result da nak kuar..
aku pesan kat die..kalu boleh result excellent baru boleh jumpa..haha
kejam tak..
sal tu la kena boley result excellent kam..haha
aku tau cik violet boley punyer..insyaallah..
kalu ada rezeki kita jumpa ya..kalu tak der tak per la..maybe kita akan jumpa kat ireland..haha
best dop..canggih aper..

kisah planning aku cutie nie..
mmmm..ya!!..aku tak berharap sangat planning nie menjadi..formula untuk ke sekolah lepas nie...
so memandang kan periksa first da tamat..so meneunggu untuk result..harap2 tak la gempak sangat..n tak la terok sangat yea..sebb baru permulaan..haha..masuk persekolahan..banyak aktiviti yang cingku kebangsaankan..mm..contoh..larian scipp..watikah p[erlantikan..aser cam bisy memanjang jer..graduasi..mesti ada choral..mm...bla..bla..then pibg..huhh!!
sabor jer la..maser bile scipp boley rehat yer...tak da masa la..haha..nak wat gane..tak per at least skola dapat sbt tu..lama da duk usaha2 pi gak tak sampai rezki agi..huh..sabor2..
bonda ilex lu..students nak tenngkan fikiran lepas exam nie ya..maklum la nak release tension..so ganer planning study aku pas nier...
aku aser maybe aku kan diberi pendedahan mengenai debat so..kena banyak cari isi lpas nie..banyakkan tambah input tentang isu2 yang agak pentim gak..
ok..sal study..study gak..pi jangan kuat sangat..idup kenan ada perancangan..nanti kubang ;laa pas nie..
setiap hari aku memerlukan isu2 terkini..tak mao jadik..
bagai katak di bawah tempurung..
kata nak jadik best speaker..
pandai2 arrange tiime..
ko tu kurang isu2 terkini..
huh..jelez la tgop sek sdar tu..
blatih malam 2 sokmo..
huhu..nak nangis la..
diorang da la..samer form..malu2..
tak pe ah..diorang sek pro..
saya budaq baru belajar..
kalau salah tolom tunjukkan..
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia