topbella

♫jiwa.blOGGer♪

30 April 2011

maafkan aKU..^****^

for that night..adq dah melakukan perkara yang sama dengan sorang insan yang lain ..
saya tpaksa lakukannya skali lagi..
seyezly..

saya mmg bsukur sebab takley gi tkc..walau mmg saya nak sgat..
coz 22 aibulan adlh ari trbsr bgi saya..
tuk sya pbaiki kslpan yam leps..
tats day..AKU EXAM ADDMATH!!..
i've to choose one..coz 2 priksa slaras ngan jpn puyer..
kalu aku gi saner..no paper..NO MARKS!!..
paroxs gitue..!!

cari cara ntuk buat kamoo marah..
pigak saboh ke nak gadoh psal tu..~
takkan nk gtaw yang sya mmg angan2 kosong jew..
alorh la..
memalukan diri sendirik ada la..
dh xder point lain ke ko nak bgkitkan..??..haha..
akue mmg bdaq ngada2..

saya nak kamoo membenci saya..
saya nak kamoo buat saya benci n lupkan kamoo..
but.....
knaper?..
..saya da saketkan atie kamu..
terima kasih kerana tak percayakan saya..
n time kaseh kerna buat saya sedeyh smalam..
nawaitu saya bukan ingin membenci kamoo..

tapi saya nak awak tau..I HVE ONLY ONE MAIN REASON!!..
tapi awak tak perlu tahu semua tu..
dan saya tak mahu kamoo tahu smpai bila2..
mmg sukar tuk awak lupkan pe yam blaku smalam..

saya x kan gembira kerna myakitkan orang yang paling saya sayam..
saya takkan happy..~

I ONLY HAVE THE MAIN REASON..

..........saya tak mahu kecintaan KASIH DAN SAYANG saya pada orang lain *******............


dan itu KENYATAAN!



p/s: pi mmg aku suka mnangis..coz it release my resentment..haha

mgkin saya keterlaluan..oleh i2..saya ingin perbaiki diri saya..KERANA KASIH DAN SAYANGKU hanya untukNYA..
walaupun saya terpaksa mnyakitkan hati kamoo..
tapi saya tetap sayam kamoo..kernaNYA..(insyaALLAH)


MAAFKAN ADEQ..AKAQ..
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

1 comment:

  1. after thiz night..i'm alwez dgar lagu nie..
    ma kaseh kerna bahageakan saya..!!
    adeq sayam akaq!!

    ReplyDelete

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia