topbella

♫jiwa.blOGGer♪

15 April 2011

resah bangat!!

perlu ker aku kata yang tak perlu tgok rahsea oram laen..tak perlu kut..haha..mm..i mean that who want to read this blog..blog nie natural dari luahan hati aku..senang jer nak gtaw yam mmg aku tak bley nak cakap sudaa..aku tak tahu menahu yang blog nie smemangnya sakitkan ati orang laen..so that's why aku ada personaliti..even people the best in my life pun tak boley nak skodeng bender nie..
hrmm..sepanjang keterpaksaan aku kat skola..raser happy giler dapat break the rules..haha..aku tau yam mmg aku salah pun..pi at least aku tak nya mgguna2 bender tu pada yam salah..aku nak cter sumethim yang memang aku aser nak gtaw kat sini....

..............................................

yohoa..raser macam nak membenci..aku tak der hak nak benci sesaper..esp. orang sebelah aku..aku try belajar tuk teria apa saja yang kawan2 aku cuba tuk buat..aku try tuk menerima segalanya..coz aku seorang pendengar bagi mereka..dan bukan seoranng pencerita..at least saja..aku ingin sangat kebahageaan itu ada tanpa ada insan yang saketkan ati aku..aku tak penah berarap bender tu..tapi keadaan meruncingkan aku..i want to depends my self..coz i have to accept everythim..kasih ...sayang..aku tak peroleh tanpa ada sekelumit tindakan dari sesiapa..aku try n aku cuba lepaskan segalanya..

kawan just be annoying since aku mula raser dier begitu berharga..i want to explore the best damn things in my life..success is a journey not a destiny..

p/s: bila update blog nie..i think i must accept all the things..sebab tuhan dah takdirkan yang terbaik bagi aku..
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia