topbella

♫jiwa.blOGGer♪

29 May 2011

no TITTLE!!~

conok bersengkang mata ngan blog kesayangan..bwu jer abis bertexting ngan sek2 sukbel..nampak cam jer diorang kat saner..cakap2 ngan orang korea agie..padahal kat bachok tu jer..nak jumpa diorang pi takder saper ak bawak..kuang3..kalu gitue..aku ambik lesen sendirik la..takyah nyusah kat orang..conok nya..bnyak ngat perubahan sjak pulang kat umah nie..ader baek..ader tak baek..
yam baek nyew..umie beli laptop bwu semata2 tk kakaq siapkan kerja2 pa dier..syok abis..!!
mana la tau..haha..dah la canggih nak mampos..makin lama lah aku depan bender serba putih nie..class punyer pilihan umie..then..bender baek..aku tak der banyak omwark cgat..banyak tak banyak nyer..aku blum sentuh buku lain selain biology..syoknya xder omwark..cuma kesal sedikit..balik umah nie kena siapkan projek2 competition nie..bnyop ngat..kena kerah kepala n my brains skali.. nie..uwaaa!!!..

berita tak braper nak baik skit ..semenjak beberapa hari yang lalu lagi..
cik violet..NO SOUND!!..
nak kata pelik tak lah pelik..tapi macam somethim happen..maybe no sound agie taat nie..
sabar jelah..mungkin dier ada probs kut..KITA WAIT N TUNGGU..

tringat ngan one of her message arie tu..
TRULY THAT WE HAVE 
ONLY ONE MONTH??
saya tak kesah beraper lamer kita ada masa tuk hang out ngan phone..coz i'm already hope without any communicaton..we can still fwen..YEAH!!..bukan begitu..
pada mulanya..memang bercadang nak hangout bersama..pi saya buzy teramat n saya yakin awop jugak lebey buzy dari saya..

anyway..mungkin saya bley anggap yam awak aderhal kot..sampai xdang nak reply my message..
it's okay..whispered low"we'll alwez the same"..!!



I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia