topbella

♫jiwa.blOGGer♪

29 May 2011

KAQ dorm terbaek~

ayuh perkenalkan..!!
kak mirah jatie..aka..bkk b2-1
..merangkap pengerusi bkk tahun nie..suka duka aku mengenali budaq tak braper nak matured nie selama aku form 1..alwez buat dorm bergegar..
her name..nurul amirah izzati binti zainudin..selalu jew tanyer name ayah dier sebab ak nak  konfirmkan ejaan ..haha..
dulu tinggal kat tgganu..tapi telah berpindan ke daerah keramatku..bachok..oleh itu bertambahlah penduduk dalam daerah nie..kuantiti dalam dorm jugak makin lama makin bertambah..haha..conok2..nanti nie kita balik satu buah bas yep..!! driver??.. kak mirah!!..haha
 lbeh kurang 4 ..5 orang sudah ahli dorm yang asalnya dari bachok..besh2!!..

asyik bercerita sala bachok jep..ok2..

sejak merangkap pengerusi bkk..dirinya agak (agak la) sivik and mudah didekati junior.. especially junior yang meminatinya..jelesnya!!..haha..
suka berkepit ngan bender haram!..opss...haha..
bender halal la...
yang paling utama..suka posekan diri ngan cameranya..tak habes2..
aku mendapat inspiration and meminati lagu ni bermula darinya..
beautiful my girl...yeah!!

(nop cter yam my interest in korean xnmpak ngat..pi hati nie tetap koreans!!)
hahaha...
kak dorm palim aku rapat..and banyak ragamnya..
mm..sudah dimiliki..!..opss..rahsea kitaorang la..mana bley gtaw..
awop uh..simpan rahsea kita..bocor siapla..!!
rahsea dier jep benarnya..haha..saya pnyer??
ehem2..(secret)>_<

nop tgk gambar dier dop..??


cute dop dier?..haha..
kak mirah memang suka bebenor..posin saner posin sini..haha..sampai ke org lain xnk ambik gambar pun dia still posing..haha..
anway..ada satu mandat nak kasi kat dier!
ratu pose pose!!kuang3..
jgan marah..
(nanti ada ang kena halau kat dorm anti)

suker teramat2 gambo nie..
coz it's imagine..ORANG TAK MATURED!!
haha...

smalam bertexting gan dier..sampoi tak engat kedit da..aha..
jap balik nie..takder saper nak bertexting ngan aq..boring siot!!
so mangsa tuk abiskan kedit..DAH JUMPA!!
haha..
ade kisah x??
nak reverse kembali!

kisah kami!!...
masa aku form 3 ..dulu bnyop probs ngan geng..tak penah terlintas nak criter kat sesaper ..tapi diri aku meronta2 nak nanges..manja btul..masa tu orang yang perasan aku gtue..sudah semestinya kak mirah!!..
pe2 pun thanks sebab sudi dgar probs adeq2 dorm awak..haha..
kak mirah mmg sorang pendengar yang setia..all probs dier dengar..~
(abis tu probs die sape nak dgr erp??)

tambah2..
kisah kami yang kedua..!!
(terlajak punyer besh!!)

tak pernah terlintas untuk saya tersentak pada malam itu..itu semua bukan silap saya..tapi atas kelalaian saya..saya nak bagitau..tapi semua tu tak penting..ntah mengapa ajer nak tersentak gan tindakan sesorang tu masa tu..so  berteriak dalam bantal lah aku.haha..then..tanpa disangka2 kak mirah perasan yang aku nanges..by leaps and bounds!!
so..nothim to story to her..so aku keluar dari dorm..seyesly bender nie memalukan kalu orang lain tahu..
anyway..

CREDITS..TO KAK MIRAH..
sebab sudi ikut saya sampai ke toilet malam tu..
sorry2...once again.takder pe2..
sorry sebab bazirkan masa akaq kesayangan saya..pendengar setia saya..(>_<)

anyway..wanna express it..!!
sayampt KAk MIRAH teramat!!..
thanks 4 hearing..>_<

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia