topbella

♫jiwa.blOGGer♪

29 May 2011

the GREATEST moment~

tanggal bulan april yang lalu..tak silap 21 april kut..tu  merupakan tarikh keramat bagi sorang wanita yang bernama 
farhanim abdullah..
frankly speaking..she is the best student and get tokoh srikandi award..dengan pencapaiannya yang amat membanggakan diriku..6a+ 3a ...alhamdulillah..dia telah mendapat biasiswa jpa..
dan akhernya pada satu tarikh keramat skli lagi..die dapat meneruskan pengajian yang lebih tinggi yang memang menjadi idaman bagi bakal doktor ni..dengan biasiswa yang diperoleh akhernya yang akan menerbangkan die ke ireland 4 tahun akan datang..post kali nje special buat orang yang paling aku sayang an menjadi peransang sejak aku masuk upper form..ma kaseh banyak2..saya tak berharap boley sampai thap seperti mana awak sekarang..tapi saya bangga sebab orang yang truly saya sayang akan terbang ke sana..negara idaman saya satu ketika nanti..tapi saya tak berharap boley berada disana ..tapi mungkin kita boley bertemu satu ketika nanti..
bakal doktor pakar kanak2 yang menjadi idamannya..mudah mudahan..moga segala yang diimpikan mnjadi kenyataan..



noWORDS!!..sejak die annouced that she's got the JPA SCHOLARSHIP..all of her effort membuktikan segalanya..doa kami semua termakbul..moga2..
sedih bercampur gembira..!..wauu..
no words came out from my mouth coz i'm feeling happy more than that..
she's the best"my heart whispered slowly"

*i'm happy too coz she got what she want*
*i'm sad coz she'll far from me....T_T*
but never mind..!!
ALL THE BEST FOR HER..

kejayaan dunia dan akhirat itu penting like my mum said..
so ..my PRAYNESS not end here..
PROMISE IT..!>_<

you'll be in long destination~
and not only ue..
coz u and me..
"together strive 4 excellent"..words in ur note before..
(cannot 4get it..dear) : )

with the SAKE of ALMIGHTY..insyaALLAH..

SAYA BANGGA NGAN KAMOO!!

 TOKOH PELAJAR SRIKANDI 2010

segala doa ..usaha dan tawakal itu adalah segalanya..kamu tetap menjadi idola bagi kami semua..
have some wishes 4 ue..

*jangan lupa diri selama berada kat saner*
*blaja hingga kamu dapat pe yang sebenar yang kamu mahukan*
*buat yang terbaek..kawan!!*
*our memories IN OUR MIND..promise!!*

p/s:ever after..insyaALLAH..

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia