topbella

♫jiwa.blOGGer♪

03 June 2011

bosan?

deq"jom pegi round2 kat expo bachok"
(mengeleng geleng)
marie lah .."gi duk la keta jew.."
(mengeleng n menjebeh)

huh..!!
paroks lah aku nie..
duk berkurung lamumah jew..
nop pegi jalan2 ngan family..
pi everyone bizy ngan keje msing2..
bkn skli nie jep..banyop kali da..

oleh itu..nak berjalan2 pun adeq dah tak de mOOD!!
wuaaa!!
nak mOOd tu balik!..

*saya tak suker pergi kenduri*
*saya tak suka jalan2 sorang2 witout my family*
*saya tak suka !!*

kenaperla aku nie yer?
xleh nak tafsir !haha..

nop pegi jalan2!!..
noop pegi bercuti..
waa..nop ngat..!!

jom tolom saya research for esei pengguna!!

p/s:duk umah agie baek...kemas umah lagi bermanafaat!!huahuahua...:p

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia