topbella

♫jiwa.blOGGer♪

05 June 2012

subhanallah..

YA ALLAH...
sememangnya hati aku tlah terbuka,
tapi ENGKAU melihatkan apa aku buat,
ENGKAU melihat YA ALLAH..
perlukah aku teruskan demikian?
aku tak sanggup YA ALLAH...

sakit dada aku makin parah bila aku teruskannya
ENGKAU tahu YA ALLAH...
ENGKAU lebih mengerti hati seorang hamba yang seakan2 kehilangan arah..
aku tak mahu ulanginya..
aku tak mampu untuk bersedih lagi

sampai bila kah aku boleh merela relakan serela relanya...

aku suka ulang lagu nie...lagu opick..
bila waktu telah memanggil..  ,teman sejati hanyalah aman...
bila waktu telah terhenti, teman sejati tinggalah sepi...

apakah kisah dan maksud yang tersirat ini???
YA ALLAH..berhentikan aku dari terus mencari jejaknya..
biarlah engkau tentukan segala yang terbaik bagi kami satu hari nanti..
biarlah dengan aq deactive fb,
blokk fbnya..biarkan ia ikhlas..biarkan ia ikhlas...
YA ALLAH engkau tahu yang terbaek bagi kami..
kami tidak ingin lagi membatasi apa yang menjadi halangan bagi mereka..
biarlah ia ikhlas dari kami..
kerana ENGKAU MAHA tahu hati ini..
HANYA ENGKAU YANG TAHU ...
hanya ENGKAU yang tahu hati ini..
aku....
REDHA...pemergiannya...
kerana aku tahu dia juga tidak pernah tahu apa yang aku ingin sampaikan..

YAALLAH..NUR CAHAYAMU...menyinari diriku..
dari hari ke hari..
tapi setiap kali ia berlalu..ia berlalu bersama kenangan kami..tapi bkn knangan hitam..ia kenangan dan memori yang buatkan aku tersenyum..
semua terletak DITANGANMU...semuanya dalam RENCANAMU..
mungkin ini takdir ukhwah kami yang telah direncanakan untuk kami..
YA ALLAH..aku akan terus berdoa selagi hambamu termampu..selagi hambamu masih hidup..

YA RAHMAN..izinkan aku mulai hari ini..saat ini...untuk aku selalu BERSAMAMU..
HANYA BERSAMAMU..hanya bersama air mata UNTUKMU..hanya UNTUKMU...
SUBHANALLAH.....
yaRAHMAN.....
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia