topbella

♫jiwa.blOGGer♪

20 August 2012

iltizam..

life is a grim..

nothing to discovered up,
better not to disturb










saya ada kehidupan
yang saya perlu manafaatkan :)





saya bukan pemuitis,
jadi saya tak perlu memutar belitkan kata2




saya bukan milik sesape
jadi tak perlu susah2 lepaskan saya.





saya ada suara,
untuk saya luahkan segalanya.







saya tiada tempat dihati saya,
kerena hati memang untuk disakitkan.





saya bukan tempat untuk diambil dan dibuang
dan saya bukan "habis madu dibuang sepah"
saya bukan pencinta sang rembulan...



saya  ada hati
tapi tiada perasaan


rasa TAWAR HATI dengan segalanya..
kadang2 ada satu bende kita boleh sabar..

juz doim nothing.
biarkan setiap detik itu berlalu sendiri..
terima kasih kerana sakitkan atie aku..
hingga aku tawar hati untuk lelaki yang terlalu tunduk dengan nafsu dunia

akhirnya aku yang membuat dosa,
melepaskan segala kata2 hina pada seseorang yang tak kenal erti ADAB!

first n foremost, i hate those guy..n all about him..all bout his life..
even i know..
kebencian itu milik DIA...
tapi izinkan aku merela relakan sedalam dalamnya...
agar aku tidak mengganggu hidup dan matinya..

YA ALLAH, izinkan aku untuk membenci dia hanya untuk malam itu...
dan relakan salahku berlalu dengan deruan angin...sejauh jauhnya...

jauh dari segalanya...
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia