topbella

♫jiwa.blOGGer♪

16 February 2013

outing:)

out of moment:)

outing with my classmates..scipp:)


international BOOK AFFAIRS!..2nd FEB..
menjelajah buku buku universal
bukan buku SPM k...!


yana beli novel:)
koya2 jumpe artis ah tu 
tara!tara!tara!
penulis novel YES BOSS...
name pe ntah..hehe


we role the PWTC..Lalalalala


with my new books..
"..."
penatnyew jalan2...


so, ktaorang membasahkan tekak dengan aiskrim RM2 
MAHAL giler kot...

credit to photographer: yana, coz dah terbongkar rahsia aku macam
 "tak berapa comeot"

 no chairs, we need to find a site"tiang pun boleh"
anis :ayu nyer..saya..
sara: sayangnya nak makan...
 yuks: terkantoi dah..haha
 opppsss...ape nie..ape nie..!!

then setelah penat berjalan,naik train salah, beli tiket ke imbi:)
kitaorang merayap di TIMES SQUARE
banyak sale kat saner..
membuat mata aku keranjang tengop baju2 murah   $_$




singgah KFC jap:)
hopefully tak terlewat sampai kat serdang malam nie:{


yana : eh2,duit aku ade sikit je nie, ko ejas ah bayar lu sara
sara : ok2..anti aku check lu, takpe, aku balnja korang..haha


anis: kjp2 nak betul tudung lu
jaa: abis makanan baru nak snap pic..huh..



last skali ktaorang sampai kat UPM at 10.30 a.m...sakan giler shopping:)
naseb baek sempat dengan bas last..
that's my last outing before chinese new year:)

lots of love..elyana,anis,maisarah:)
friends till forever:)


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia