topbella

♫jiwa.blOGGer♪

18 March 2013

AKU mahu menjadi aku..

walaupun masih jauh..
tapi aku tetap berfikir..berfiir dosa semalam..yang tak terhintung..belum selesai dosa2 besar yang aku lakukan tapi aku tetap menambahnya..YA ALLAH..masih adakah?? tempat aku di jannahmu..aku tak tahu YA ALLAH..aku merasa sungguh jauh padamu..aku rasakan tiap hari langkah aku semakin berundur..aku menulis..aku mencatat..tapi aku boleh buat?? aku rindukan hati aku...hati aku yang lalu..aku teramat inginkannya kembali...

maafkan aku..insan yang aku telah bohongi..maafkan aku..sebab aku tak senang menipu disebalik rupa aku yang ALLAH telah ciptakan sesempurna ini...aku ..buat bermacam cara..namun aku kalah..
jika blog yang aku private kan ini akan kekal buat selamanya...selama aku ingin mencari diri aku yang sebenar..alangkah indahnya...
sesungguhnya..hati aku teerasa berat namun aku gagahi juga..maafkan aku..kak hanim, aku bukan sebaik yang engkau sangka..aku jahat..aku jahat..aku tak layak memiliki kawan sebaik sepertimu..oleh itu aku jauhimu..aku cuba berhadapan dengan situasi yang engkau guidekan..tapi aku bukan setabahmu..aku boleh mendengar, tapi aku tak dapat mendegar denga isi hatiku..aku gagal menjadi kawan yang boleh membawa kita kejalan yang selayaknya...dan aku bukan sebaik jumi..aku lebih jahat dari apa yang kau sangka..

kak mirah...kita tak pernah nak lukiskan apa yang ternya kita telah buat..aku ..maafkan segalanya jika ia menjadi salahmu..dan aku redhakan ia berlalu mengikut arus masa..tapi..jika itu salahu..maafkan aku..aku hanya insan yang tak pernah gunakan ilm kehita melakukan sesuatu..rasa bersalahku...terhadap semua yang berlaku sehingga hari ini banyak menyedarkan aku dari kesilapan..dan sesungguhnya..tiada yang terbaik bagi kita semua hambanya yang leka melainkan satu "doa"..dan sesungguhnya kawanku sara...tak pernah wujud dalam hidupku di u ini..sekali lagi maafkan aku..aku cuma igi jauhkan diri dari semua ni..aku nak lari..sebab aku dah tak punya kekuatan untuk selesaikannya..aku ingin mencari sinar..
namun, adakah aku masih sempat??

ya RAHMAN..jika hati ini tak pernah sekalipun terbuak untuk seorang lelaki..namun ianya telah terbukak dengan lelaki yang bernama shamil..namun masa menjauhkan kami..aku menjauhkan diri dengan rela hati..aku bukan untuk dia..dan semestinya dia bukan untu aku..mungkin aku tak sedar..aku leka..dan aku tak sanggup lagi menanggung layanan seorang lelaki..

tiap hari..aku menjadi lemah..aku menjadi tidak berani...namun aku tahu aku tak rela tinggalkan kehidupanku kat u sekarang..namun..aku redha..dimana pun aku ditempatkan..tapi redha kau biaarlah ada kebenarannya..aku perlukan ruang dan masa untuk aku  bawa bersama..

ume, adeq cakap..adk xlalai kat upm...tapi sebenarnya masa yang terlalu padat melaikan adeq..adeq terpaksa kejar masa itu bersama harapan adeq yang menggunung dibelakang...SESUNGGUHNYA ALLAH TAKKAN UJI HAMBANYA MELEBIHI KEMAMPUANNYA...
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia