topbella

♫jiwa.blOGGer♪

18 March 2013

im a seeker

bismillahirrahmanirrahim
a kalimah..peaceful mind stressing..
just a voice come out..

yaALLAH..hanya engkau yang tahu perasaan eorang hamba seperti ini, aku perlukanMU..namun aku tak mampu untuk membolosi pperaasaanku..sampai bila lagi..aku perlukan masa??sedangkan mati jugak tak menjemput aku..aku seakan2 berada di awangan..aku xrela..aku tetap mahukan waktu..waktu untuk aku luangkan bersamaMU...aku perlukan ketika untuk aku berasa terus takut padamu..aku takut..dengan kehidupanku ini YA ALLAH..ke mana harus lagi aku bawa hala ini..ENGKAU maha mengetahui
seakan2 aku disini...

aku tak putus asa..mencari setiap hikmah..termasuklah kehidupanku..aku tak kuat..tapi aku cuba untuk kuat depan sesiapapun ..namun aku rebah dihadapan ibuku..dihadapanMU..aku tahu, harapan aku terlalu menggunung..aku mahukan sesuatu yang aku boleh mulakan mengikut kehendakku namun biarlah ia dengan izinMU..aku tak perlukan masa..namun aku mengikut arus yang ENGKAU sinarkan dalam hidup aku..

apapun yang terjadi..aku usaha..aku parah dan aku pasti sinarnya ada dihadapan...kerana itulah yang meyakinka diriku padaMU...



I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia