topbella

♫jiwa.blOGGer♪

31 March 2013

sebaakk...........

oh ALLAH..
starting my leaving from shah alam to kl sentral. raser jiwa terusik dengan katanya "u make me cry".thanks ALLAH..aku masih boleh bertahan.
a hint...given
it really so fast.akaq tahu. i know..she will know it sooner or later. kaq, itu saja adeq mampu bg..:)

menahan sebaakk dalam ktm..YA ALLAH..perjalanan yang selama ni jauh dan memboringkan terase TERSANGATLAH dekat.naseb baek tak terlepas train..tahann..sampai kl sentral, rasa macam nk pegi solat saja...n my heart saying "ya ALLAH..aku janjikan airmata ini untukmu"..but train sampai sebaik saja aku turun...reaalllyy3..sebaakk..a drop feel on my nose..and i could cover it..sampai kat serdang, aku terus ke surau, YA ALLAH..hanya engkau yang tahu saat aku bertemuMU..tapi sayangg..sekejap sahaja...tak sempat tggu bas, terus bas sampai.in bus, hati tak tertahan2 ingin bertemuMU diwaktu terakhir ini..

ya ALLAH..aku bersyukurr..sampai dengan selamat..aku bersyukur..and akaq,thanks for the do'a..

act. im really sorry, adeq dah privatekan blog ni dulu..bfore result,coz i know n i guess sumthim will happend on the result day..and it really happen..still i privated it, almost all of my life..n all of my entire..but plez,keep it,bukan kerana hidup dan mati saya kerana hanya sbuah blog,this is a small space.to view n renewed my life.to keep me cheered afterr keep writing..keep expressing..

hidupku ,matiku,untumu YA ALLAH..
aku tunaikan janjiku,aku tunaikan janji aku padaMU malam ini.

i missing my quran,the pink one,given from my father before i step into spm.n after i woke up from the dark history..keep reading. at the back,the frontier and the opposite site of my quran, i stick 3 sticky notes, the most beautiful creature given in my birthday at 18 teen.. i really love it, and they still stick there. i put my comel "vilystar" on my bed.thanks again:)

for mostly, kalau akaq da privatekan blog,adeq still lagi boleh tengok.sebab adeq senyap2 invite diri adeq jadi reader akaq.sorry,but i just do that.coz i love to read it.i love to watch n hea ur song. since i being finishing my assgmnt,the song of ur blog still keeping in toch..really..sorry i did not mean nak jadi "secret admirer" or even org yg terlampau minat dan sayang awakk..but i still hold on my wordss..
 "love me little,but love me longgggg" ..i proudly want to see every single of ur words..but jangan takut..n jgn rasa takut kalau adeq buat gitue,coz i have my own reason. insyaallah.kita berada di landasan yang baik.bukan kearah nafsu semata2.how.."hanya ALLAH yang dapat menilainya"..

so..please see in ur setting.my name as a reader had been there(i make it when u re sleeping)
sooorryy...once again..

nukilan hati,
walau apapun yang terjadi, adeq yakin akq sentiasa ada di jalan yang sebetulnya
tapi..bukan bagi adeq, i make all those sins bukan  2 3 4 hari, but entire whole of my life in form 4 until half quarter of form 5.

ketuk2 kepala ..diri sendiri "aku ada ilmu, tapi aku tak guna".."aku ada dosa, aku imamkan beratus2 jemaah,tuhan terima ke solat akue???lebih2 lagi solat semua jemmaah aku"..."aku lari setiapkali turn aku menjadi iman,aku lari hngga ke hujung musalla"..."aku buat alasan..(takut period)time jadi imam"..ya ALLAH ,aku jauh sekali dengan dunia aku..aku jauh ..terlampau jauh..aku takutt..takut berhadapan dengan kematian..tapi seolah2 aku merasakan kematian pada hari hari akuuuu..ya allah.................

kenapa nafsu itu yang terlalu kuat??dan kenapa aku jadi terlalu lemah kerananya..kerana nafsu itu..

aku xsempat dan xterlalu sempat untuk berubah,aku jadi berubah bukan kerana aku insaf..tapi juga kerana spm..tapi hari demi hari..semakin aku dekat dengan tuhan..akhirnya aku melafazkan beberapa kali doaku "ya ALLAH, jika aku tak dapat menebus semula silapku, maka tiada gunalah aku spm"dan tiada gunalah kptsn spmku..nescaya tiap2 yang berlaku ada hikmahnya..ALLAH tunjukkan aku lbih awal, seperti yang DIA tnjukkkan pada akaq dulu sblm akaq belum lagi ad di ireland..ya ALLAH..it seems different till akaq cakap n ceritakan semua tu,coz i can see deeply in ur eyes..*penuh rasa syukur dengan ujian itu,kerana ujian itu yang mengeratkan kita dengan istilah hablunminallah...


lastly..adeq just nak pesan, jgn telalu melihat blog ini, kerana terpaksa, tapi lihatlah ia bukan hanya dengan mata..tapi dengan mata hati..insyaALLAH...

p/s: adeq windu nak kucup quran akaq lagi:):):)seyeslyyy............
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia