topbella

♫jiwa.blOGGer♪

01 April 2013

i do...

i skipped my class again tonight.the ssk 1000 is so important,but the stregth reaalllyy..its gone.ya RAHMAN.aku malu.berhadapan dengan dia.aku teramat malu.keep it as secret.aku malu.......aku malu denganMU YA ALLAH.
but kalau aq xbgtw perkara yang aku sorok..aku yakin.tiap2 hari aku tiada gunanya..lagi..YA ALLAH..kenapa tiap2 kali aku bgn.aku berfikir aku telh mati..kenapa dengan aku.................ya ALLAH..i dont have any life.any stregth..i have solat.i have quran to make me alive again. .

everyone had asked me,y im not riding since balik cuti ari tu..i dont know.sebab aku xyakin..aku boleh bwk basikal n be focus on the class. aku jalan pun xbtul da macammana nak bwk basikal..

in physical chemistry class.aku membelek2 msg semalam. banyak kali. and im thinking for a while...sebakk..aku malu dengan dia..aku malu dengan kak hanim.
she said dia kecewa .tapi tak de upaya untuk mngkuhum.yes,it really hard to accept org yang banyak dosa mcm aku.adakah ALLAH trima taubatku..air mataku selama ini. s
aku tahu.aku tak dapat ulangi masa.

aku relaaaa......
ALLAH ambil kebahagiaan aku..aku rela ALLAH ambil apa yang menjadi impianku.demi menebbus semua dosaku..aku rebah..jatuh tersujud diatas katil..membiarkan asssgmnt aku tertunda semalam..aku akur, aku memang jahat dan aku tak layak mempunyai seorang kawan seperti kak hanim. malahan lagi seorg kakak angkat mcm dia..she's really diferrent..aku malu dengan dia..kenapa dia satu2 nya org yang aku bagitau..kenapa ENGKAU bukakan hati aku untuk agitau semua..ataupun jika aku sendiri silap dengan langkahku..aku rela putus kawan..kalaulah dia memandang aku egitu..sememangnya aku layak dipanggil jahil..sememangnya aku layak dipanggil hina..dan sememangnya aku layak dipinggirkan.aku layak dipulaukan..ya ALLAH...aku cuma ada satu...tempat untuk aku ..iaitu sajadah.........................aku cuma ada satu pakaian..iaitu kain telekung putih........aku cuma ada satu teman,iaitu al quran..aku cuma ada satu harapan..untuk bangkit kehadapan..

aku terlalu jahil...hidup aku aku serahkan kepadamu..hidup aku aku serahkan segala2nya kepadamu..aku tidak mempunyai harapan...aku cuma ada satu harapan..bukan lagi menjadi doktor,bukan lagi mmgg pangkat2 tinggi...tapi aku ada satu harapan sahaja..iaitu..
aku INGIN MENUJU SELANGKAH KE SYURGAMU..



I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia