topbella

♫jiwa.blOGGer♪

02 April 2013

a calm from YOU..

YA RAHMAN,
aku tahu,betapa sukarnya menghadapi hari2 mu,aku tahu betapa sukarnya mengejar kembali kebahagiaan . aku tahu betapa tingginya rahmatMU..
aku duiuji..
dan aku bersyukur kerana ENGKAU sentiasa bukakan pintu taubut MU untuk eberapa kali.aku selangkah demi langkah.menuju ke syurgaMU..tapi hidup aku terlalu singkat.dan aku sendiri tidak pasti adakah aku sempat.
sesungguhnya mati itu terlalu dekat bagi aku,dan dosa itu terlalu jauh bagiku..sebaakk..
terkadang rebah.aku perlukan kekuatan..yang engkau ciptakan dalam diri aku.aku yakin ENGKAU mendengar setiap doaku.
sesungguhnya setiap apa yang perit aku telan dengan megucapkan alhamdulillah.

aku insan berlumur dosa.rebah dengan kekuatan yang hnya sedikit sehingga aku tak mampu dan xterdaya lagi.
aku jatuh..
aku bangun..
aku jatuh lagi..
aku bangun lagi..sebab aku hanya adaMU..hanya adaMU..

subhanallah......besarnya rahmatMU..besar sekali kekuatan yang engkau anugerahkan.
ketika aku mula bercerita,mula memberitahu tahu kak hanim,aku xpernah kesal dan menyesal.
aku yakin aku percayakan dia.aku yakin tindakan aku benar kerana ENGKAU bukakan hatiku.terima kasih..aku tahu mereka akan kecewa..
supaya org yang aku sayang mengenali bukan sahaja luaranku..tapi biarlah mereka menilai aku dari dalaman.biarlah mereka menghina,jijik denganku..tapi aku yakin..selagi aku masih berkasih sayang kerana ALLAH..aku tak akn kehilangan seorang kawan.itulah setinggi tinggi keyakinan yang aku letakkan padaNYA..
moga doa2 ku pasti akn terdengar namamu..."uhibbuki fillah"..
dan hanya TUHAN dapat menilai setiap sesuatu...


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia