topbella

♫jiwa.blOGGer♪

04 April 2013

time passes by..

this hours quite dizzy..
as my final is going on next week, how time passes so fast.
struggle or not,it doesnt a matter. since i do the bestof mine:)

umie..
maafkan adeq,tak dapat bersama umie time2 ginie.
ia kesulitan dan ujian yang ALLAH bagi bagi umatNYA..
setiap yang idup pasti akan menemui ajalnya..
dan kematian itu teramat dekat dengan kita.
smalam,balik pkul 5 lebih,adeq tidur straigt sampai magrib..bangun..then solat..tidur balik.bagun pukul 12 lebih.adeq bangun dengan kudrat yang separuh sedar.bila bukak msg.ayah msg,tok tenat..how come i slept until the hours..
YA ALLAH..dalam atie aku..INSYAALLAH sempat aku baca sepotong surah yassin..terus bangun n ambil air smyg.hanya ENGKAU yang tahu perasaan ku dikala itu.aku semayang..n time aku smyg ,trima msg..dari umie..
INALILLAH...rohnya telah kembali ke rahmatullah..
di saat aku membaca yassin..tiba2 airmata aku berlinangan..dah tak tertahan..aku merasakan satu kehilangan seorang yang aku sayangi..teringat saat akhir aku bertemu ngan tok..dia masih mengenal cucunya ini..mungkin itu suratan yang ALLAH mahu tunjukkan erna aku sempat mengucup dahinya sebelum datang ke sini.aku sempat menyuapkan biskut dan air kopi kegemarannya..dan dia sempat memegang tangan..sesungguhnya..itulah keajaibanMU YA ALLAH..pemergiannya ..merupakan satu kehilangan yang amat ternilai,
umie..adeq nak sangat balik,di samping umie..peluk umie..
adeq ingin bersama umie diwaktu ini,,tapi apakan daya..jikalau adeq call pasti adeq akan sebakk..dan adeq tak nak buat umie sedih..tapi INSYAALAH..adeq sentiasa doakan umie..agar umie sihat..sebab adeq sentiasa yakin,umie lah seorang insan yang kuat lebih kuat dari "tembok besar china" ...kerana umie yang selalu memberi kata2 smgt kat adeq..
umie..nak kol umie..
dan kalau boleh..adeq nak sgt balik..adeq tak kisah final ke tak..
adeq dapat merasakan perasaan seorang anak yang kehilangan ibu yang melahirkannya..sungguh,adeq dapat merasakan kehilangan itu.
mungkin ini,kerana pertama kali adeq dapat rasa kehilangan org yang dekat....

ya ALLAH..limpahkan rahmatMU keatas roh ma tok..AL FATIHAH...
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia