topbella

♫jiwa.blOGGer♪

22 April 2013

ilmu DIA

what's i learn yesterday is what im gonna applying today
"kata2 semagat tuh":D
alangkah bagusnya jiwa wadah ini dikongsikan bersama,publickan bersama.
alangkah bagusnya jikalau aku dapat berkongsi ilmu bersama ahli2 jari runcing seperti dahulu.
tapi kadang2 kata 2 tak dapat nak realisasikannya.
kerana blog ini sudah tercatat dan tertulis akan hikayat masa silam.hikayat masa gembira.juga hikayat kejahilan manusia.

aku teringat kata2 seorang pe ntah
"sembunyikan kebaikanmu seperti mana engkau sembunyikan dosamu"
subhanallah..DIA maha TAHU..
segala apa yang disimpan .diabadikan.tetapi tiap kali ilmu itu engkau jumpa.jangan disimpan ia walau sedikitpun.
telah aku janjikan.wadah ini tidak akan dipublickan kerana viewernya telah ramai dan mencecah beribu2.
sayang.sayang sekali.kalau aku tak gunakan kesempatan ini.
namun.apakah dayaku.ilmumu meluas.akan diabadikan dimana sahaja dimana jariku runcing menulis dan ia masih bergerak.

aku baca.aku taip.aku sebarkan.aku ingatkan.dan insyaALLAH..aku amalkan.
prinsip hidupku.>,<



I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia