topbella

♫jiwa.blOGGer♪

01 April 2013

my family..

tetibe tergerak hati nak post sumthim related to my family.yes,act.i mish them..iaku rindu kami pada hari raya..bg kami,hari raya adalah 2 tahun sekali.kami akan semuanya bersama melayan kerenah ank2 sedara aku...ulyaa ngan rayyan..i mish them!! really..rayyan,nnti cik su maen bola ngan ayyan yep...ulya, nnti cik su cari bear byk2 lagi besar..

i am the yougest one.aku dilayan seperti seorang adeq..tersangatlah adeq..umie paksa kami,xpanggil nama2 pun.umie paksa kami panggil pgglan yg paling erat2..kadang2 aku pulaq musykil kalau aku da besar nnti xkan dpggil  ade..however.my mum jugak still panggil adeq kat adeq dier..jai tak pelik laa..

manja??
i dont think soo..manja itu subjektif.n no need to take it..but it usually occur in some people like org2 macam aku.manja pada aku means only on family.aku memanjakan diri aku lebih2 lam family. this live created to me.aku tak diajar untuk jadi seorang yang independent coz i have 2 sister and four brother!! that alwez megepek kat aku.but sometimes i really want to be independent. a independent person not mean they survive..but they really know how to survive..
really..pada aku,aku xmanja..tapi aku xtahu dimata org laen..
don know why im posting thiz..but......................................................................................................................................nothm..


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia