topbella

♫jiwa.blOGGer♪

01 April 2013

please be open:)

buat sahabatku..sehidup semati..syamimi izani, mengapa tetibe aku tergerak.mie, aku tahu 2 3 hari lagi kau akan pergi tinggalkan aku.ingat dop pesan kita dullu masa sampai upm..jangan  keh saeng,buat keputusan sendiri..mie, aku rindu kau nanti.tolonglah.aku rindukan kan kawan aku sejak dari form 1 lagi.satu dorm.satu kelas since kita xrapat dulu..mie.takowtnya kau kluar nanti.sebahagian diri aku takkan ada di upm.

she's relly annoying.but she interesting..!!
kawan,aku doakan engkau temui  matlamat kau.kawan, biar hati berkata tidak tapi engkau kena kuat hadapi situai kau.jangan biarkan hanya kerana seorang ayah engkau jatuh.kawan,aku tahu engkau cukup terseksa.kawan,aku yakin engkau akan bahagia bila kau dapat japan tu. kawan.aku sayang kau sangat3!!

anis..hamizah,dulu kita pernah pakat.nak study sesame..bual2 sesame.tapi,whats going on? engkau kluar dulu dari aku.aku xleh lupakan au..time stay spm.teman aku study.teman aku berceloteh .teman aku itu dan ini.seyesly, aku rindu kau!!

yana,sara...since today aku tahu kitaorg akan berpecah..yana nk g  laen..sarah,apatah lagi.kadang2 aku ada rrraammmaaaiii kawan,pi xsame kawan aku yang ada di scipp,xsama!!..

let me be alone.aku kena stay kat sini.itulah merupakan kesyukuran..
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia