topbella

♫jiwa.blOGGer♪

13 May 2013

berikan aku PETUNJUK..

bismillahirrahmanirrahim:)
balik dri kelas.6 pm.trus mndi dan solat asar..menanti maghrib tiba,rutin harian diwaktu petang..menanti azan..untuk bertemu dirumahNYA..aku melabuhkan beberapa suku kata dalam blog yg setia menadah tangan mendegar  bait2 kata dariku..

dulu.maluu..aku simpan semua pglman yg pahit2 bgi aku..bukan shja kisah silam,tapi byk lagi...mostly pasal addunia..semua perasaan aku simpan.termask pada laki2.tanpa aku sendiri sedar..aku dipanggil "pemendam rasa dr kalangan mereka yg betul2 knal aku.
menjadi pemendam dan perahsia..bukan pilihan aku.tapi aku lebih selesa untuk tidak mncmpurkan hal ak dgn org lain.
aku lebih suka selesaikan hal seorang diri.buat keputusan sorang diri.dan kalau aku tiba2 kelu buat kptsn.aku aku cuba untuk ceritakan pada kak long atau mgkin mreka yg jrg bersama aku.aku pun xtahu kenapa.mungkin itu salah  satu aku jaga hubungan org yg rapat dengan aku.
atau mgkn.spy.aku biarkan semua berlalu .sebab alau kita cter kat org yg xrpt dgn kita..dia akan jauh.sama dgn probs kita...

alamak..da azan..k...nk bersiap pegi surau...


jiwa aku sukar diramal.kadang2 ia jatuh.tapi berupaya untuk bgn kembali.seingat-ingat dalam hidup aku.aku xpernah merasa putus asa merupakan jalan terakhir.jauh sekali tidak mungkin.
pointer terok...but kak long said..jgn mdh putus asa..kakak failed satu paper..
ingat..kalau kita trok..ad lg y truk pada kita..so bayangkan kalau kita ckp kita terok dpn orang yang terok drpd kita..apa perasaan dia??????..
ALLAH xpernah bagi sesuatu yang melampaui keupayaan seseorang hamba untuk menerimanya...
subhanalllah...

jom pegi surauuuu
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia