topbella

♫jiwa.blOGGer♪

13 May 2013

subhanallah..

subhanallah..satu kata yg terucap dalam jiwa aku..
setelah berbulan2 lamanya..sejak aku turun ke suarau..xpernah lg mlht surau yg sebegitu penuh.selalunya xpernah cukup satu saf.tapi malam nie..bila mlm berbuka ..ad mknan dan sbgnya..alhamdulillah..surau kolej 6 tak pernah semeriah itu.mlagkah msuk..perghhh..slpar yg slame nie ad 2 3 pasang..da berganda mnjdi berpuluh2 pasang...

seusai smyg mgrb..bersalam salaman..mngintai2 ..dimana bdq asasi fastrek..but no..ak sorang je..dengan bermuka tidak malunya ini..org lain pegi berbuka puasa kat blkg.aku selesaikan smyg sunat.dalam doaku xbhenti2 bersyukur bila lihat keadaan surau yg brbh scra drastik..harapnya..malam esok pun same..bkn sbb berbuka ke akaq2 sekalian..jumla kita meriahkan surau mcm mlm nie..

tutup muka.ambik beg.keluar.....aku malu..xkan aku sorang je bdq asasi fastrek kat situ stay kat surau...hishh..

apa2 pun...
alhamdulillah...:)
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia