topbella

♫jiwa.blOGGer♪

25 May 2013

lillahitaala..

sabar..sabar..sabar..

"sabar"
mengajar aku terus ingat DIA setiap kali diuji.
dan ujian hadir dalam byk bende..
cuma aku terus sabar.

dan jangan lawan ujian.

ya ALLAH,ketika aku lemah,ada sahaja ujian yg ENGKAU datangkan, ketika aku sedih, ENGKAU masih tidak mengalihkan perhatianMU, ketika aku havinng "no clue".. ENGKAU buat aku tidak melawan keadaan.

kerana itulah aku menjadi sentiasa yakin.TIADA TEMPAT UNTUK AKU MENGADU,melainkanMU..

"aku kehilangan,bertemu dan berpisah,aku kesunyian, aku keresahan merenung masa depan, merenung impian yg dulu aku usaha sungguh,pi gak, xdpat aku tunaikan"

ternyata..semua adlh permainan dunia.prinsip aku....be honest,ikhlaskan diri..setiap yg kita lakukan hanya BERSANDARKANNYA..insyaALLAH,kamu akan paham apa mksd yg tersirat dlm kalimah....

"LILLAHITAALA"



I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia