topbella

♫jiwa.blOGGer♪

18 May 2013

permulaankah ini?

kuhimpunkan waktu..ucapan terindah..
untuk aku lagukan kepada mereka.
mereka sahabat,

bersama teraju persada harapan.
aku serahkan seluruh jiwa dan getirku kpdMU..ketika ini disaat ini..
AKU REBAHKAN semua rasa-rasa ini hanya untukMU..
ENTAH KENAPA AKU KELIRU.keliru membawa secebis hati yang amat2 sukar.
aku tak mahu melihat semua itu dihadapan mata.ternyata aku gagah dihadapan mereka,
tapi aku kaku..kuyuu..dengan jiwa aku.dengan hati aku
salahkah kita sayang mereka.tapi kita xpernah bgitahu kita sayang merka???
ia sebati dengan aku.

ternyata..melepaskan itu TERAMAT SUKAR.
DAN AKU TIDAK MAMPU MELIHATNYA BERLAKU DIHADAPANKU..
ia sukarr..
mencari jalan2 harapan..

buat sahabatku yg sgt aku sayang..nurul nabihah azman.
"menyanyangi itu suatu yg subjektif,tapi merasai rasa sayang itu suatu yg objektif"

mengenalimu untuk seketika..teramatlah sukar..menyesuaikan diri aku.tiap org byk kekurangannya.tapi aku xpernah anggap engkau ad kekurangan itu.walau mulut ini ada berbicara mgenai keburukanmu.maafkan aku.tapi aku dpt rasa sayang aku pada shbt sepertimu.tak pernah hilang..xpernah kabur..sebab kita satu bilik.kita roomate.dan kita sekuliah..aku xpernah rasa kita kekurangan...

ingt x dulu..ja ad ckp..
"ja xnak fkir sal kluar ke x,slgi bhah belum kluar"

buat kwan seperjuanganku..elyana baizuri.
kita mmg sekelas. dri form5.dn xpernah ad perselisihan faham...
dan kita sama2 dftr kat upm dgn rkan2 lain..
kita pakat.xnak kluar..
tapi akhernya..daaa..
ur future is not here..

buat teman setakmaturedku..
maisarah..
dulu.kita study same2..buat lucu sesame..
gelak same2..kita jnji dtg upm same2..
kita satu group bio sesame..jdi tutor tiap2 pagi jumaat.poteng rooll call.
buat discussin debat even kau debate ak debat.
ja anggap sara mcm sorang adk..adk yg sgt2 periang.
lpas tau sara dpt 10a+, ja pu hepy skali..
ja syg sara..
but u hav the right way to go...

mimie..
sejak dri form 1 satu dorm..kau nnges dpn aku..cter kisah hidup kau dpn aku..nges3..
lawak ah..homesick sane sini..
citer pop pep..pop pep...
but u will leave soon..

hati aku memujuk diri sendiri..spya..
terus berjuang...!
teruskan kehidupan..
rasa nak kluar esok.kk..but where it should go.?
aku nk lari  dri kesedihan.
esok dier angkut sume brg2..
semua org nak pndah esokk..
menyaksikannya..teramatlah sedih..tapi bila daa kosong aku lega..

p/s:relakan kemana kaki ini berjalan ...sendiri....


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia