topbella

♫jiwa.blOGGer♪

30 May 2013

uhibbuki fillah..

YA ALLAH,  jagalah sahabatku ini,
redakan hatinya ketika dia gundah,
redupkan hatinya ketika dia gelisah,
peliharalah jiwanya ketika dia mula terhanyut,
jagalah imannya ketika dia lemah..

jika engkau mgalihkan pandangannya daripadaku,,
aku pohon..
jangan sesekali engkau mengalihkan pandangannya pada agamaMU..

insyaALLAH,kerana dia..doa ini untuk SYAMIMI IZANI:)
juga buat rakan dan sahabat yg aku sayang keranaNYA..
sedih...serius sedih..dah 3 mlm aku nanges..

seriusly,aku rindu kawan2 aku..aku rindu time kitaorg still same2 dulu..
dari 5 org bdq2 scipp kat cini..just left me alone..

aku x kisah duk sengsorang,
tapi kat mana lagi org yg faham aku ad dkt dgn aku??
kat mana lg org yg da kenal prangai aku..nk ad bersama aku??
aku sedih..aku sediih..aku sedih..

kelu....sahkan mursyid pun nges lepas kenal mimie..tapi aku?
boleh ke org caye aku xsdey??
aku sedih per...aku nngis ni...bgkak mata2..

aku sayang mimiee..even dialah pembawa smgt aku kat sini, kalau org lain yg da knal dia hnya 5 bln cdey,,aku???
dia lah dormmate aku time form1 sampai form 3
dialah classmate aku,..
dialah roomate sementara time2 aku xam..
dia groupmate aku dlm kuliah..

dia trackers scipp yg aku paling rapat,
dia buat aku dengar segala ceca maki..haru biru..dia mimie aku..
kenapa cpt sgt..aku bleh time kalau kau buat persediaan kat sini,
tapi..how im goin to meet my mimie 5 thun lagi..lama tu..ntah mcm mane kau kat us nnti..
mie,nape cpt sgt kau fly mie..nape cepat sangat mie??..
aku sayang ko..

sorila..time org lain nnges tdi..aku xnnges kat kau..aku pndg je monitor laptop..pura2 siapkan slide..sori mie, aku xnak tgk kau nnges sbb aku nnges..

yes dear,im going to send u to airport hujung jun ni..i promise..doakanlah aku dapat bertemu ngan kau bfore kau fly ke us...seriusly,,aku xpenah raser sesedih nie..aku sedih do..aku sedih giler..
baru je kau jnji nak bawak aku jln2 kat mines..ngan keta sume..bru 2,3, hari lepas kau kata mcm tu..pi lps kau text aku..sedih giler..aku xblas lgsg msg kau..

aku rindu kau..sangat3..aku sayang kau, aku sekeh  kangg..!..
mie..sori for everything,aku tahu kau cuba rapat dengan aku..but im prefer the other person lbih rpt dengan kau..aku nak tgk life kau yg bebenarnya..jgn jdi cam dulu2..aku tahu..kalau kau sayang sorang tu,kau sayang sangat2 kan..aku tahu..aku knal kau jak form 1 lagi.."time kau nnges pasal sarah dpan aku"..aku knal sangat peranai kau..pi mie, i never hav bad thinking to u..seyesly ..seket pun xde..
pesanan: mie, pilih kawan yang bebaik lpas nie..jangan lupa aku..aku sayang kau sgt333..seyesly..mie..dop nawok lasum..jangan lupa kitaorg kat sini..aku xde bende nk bgi kat kau..tapi insyaALLAH,satuu je aku dapat bagi kat kau sepanjang kau berada di sana, ...."doa"..agr kau dpt jaga nama islam...kau dapat jaga maruah islam disana..ingat mie..kau bawa tggjawap besar kat sane..kau bwa agama..jga betul33..ingat DIA selalu..tolong jgn hanyut mie..berhibur oleh biar berpada..jaga hati,jaga iman..
aku bukan pe mie..aku sayang kat kau..i want u to be strong enough kat saner..seyesly..aku sangat33333 sayang kau..

p/s:baju da basah tahan segala mcm hingus ,aermata sumer..aku xnak bgak mata mcm mursyid..coz only a given of smile i can give before u go away...jaa sayang mimie!

30 may 2013. 06.47 pm ..u alwez my fwen n forever it would be..dear..
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia