topbella

♫jiwa.blOGGer♪

10 November 2013

cuti mid sem-finish

*HARI INI BUKAN PERKONGSIAN ILMU,mungkin perkongsian pengajaran hidup"
:)
alhamdulillah,
sehari demi hari menunggu. akhirnya here it comes
upm memanggil2 da tuu..
mostly,alhamdulillah..stakat nie masih lagi berusaha untuk terus redha.
this is life created to me.
inshaAllah,aku akan cuba mencari hikmah disetiap ciptaan MU,
akan aku kuis2 disetiap segenap pelusuk ilmuMu,akan aku tetap perjuangkan sepunuhnya kepercayaan yang telah  aku letakkan pada perjalananMU..WALAUPUN seketika aku masih terfikir sejenak mengapa hidupku berubah serta merta, mungkin itu bisikan syaitan yang sentiasa menusuk ke dada hambaNya..AKU TAHU,setiap detik itu berguna..walau kesedihan yang aku dpt dlm hidup ini,tapi DIA tetap hadirkan senyuman dalam hari2 ku,DIA tersangat indah..alhamdulillah.. walaupun bukan kehendak seorang hambaNYA..tapi aku tetap teguh berdiri.KERANA DIA SENTIASA ADA DISINI

dan kerana sesungguhnya,aku tidak termampu lagi untuk bergantung dengan orang lain melainkan ENGKAU.aku tahu Engkau mendengar dan melihat segala2nya.

ya Allah,sememangnya aku sbgai manusia punyai fitrah untuk berasa cemburu,berasa jeles dengan org lain yang dapat apa yang diorang nak,apa yang diorg nak untuk jadi,apa yg diorang mahu untuk masa depan.
astagfirullahalazim..aku tak mahu mengulangi perkataan2 seperti itu.sesungguhnya telah aku redha..tetapi kenapa masih lagi rasa cemburu ,rasa ketidakadilan untuk aku capai impian aku dr kecil..

cukuplah hari ini melihat semua yg menyakitkan mata.dan membuat aku tidak redha..kerana aku tidak mahu SATU PUN DARI NIKMATMU YANG AKU DUSTAKAN :)
kerana CINTAKU,MATIKU..kuserahkan segalanya padaMU

ketika orang lain masih boleh meneruskan hidup,tidak akan aku bazirkan masa yang berlalu..detik yang berlalu walau sesaatpun dengan MENGELUH PADAMU:)
akn aku teruskan perjuangan walau dlm bidang yang baru aku kenal,dan mula untuk mendalami..dan kerana ia berkaitan dengan ciptaanMU..aku xmenolak walau sekecil2 kuman:)

:)

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia