topbella

♫jiwa.blOGGer♪

13 June 2014

ramadhan is loading :)

alhamdulillah,telah sampai ke saat dan ketika ini.suatu perkara yang dirasakan berbeza sekali.dengan ujian final exam first year dan piala world cup yang akan terus memerangi kita semua.timbul perasaan sayu.

malam nifsu syabban.
buku catatan baru.
bersiap sedia berada di landasan yg benar
jangan biarkan tercicir

kebahagiaan milik Allah yg perlu aku syukuri.dan sememangnya aku terasa terlalu banyak.
nikmat keamanan dunia.
nikmat kasih sayang dunia.
nikmat berkawan.
nikmat merasai pengalaman yg ada.

aku masih berada di sini.
dengan diri yg baru.
tapi perjuangan yg sama.
rela berbakti untuk ummat.
membedah isi hati umat.
"hamsah assyabab " menanti di rumah.
insyaAllah membawa seribu kebaikkan.

cerita semalam.hari ini.
keseronokan terlampau mgkin akn hnyutkan aku.
tapi hari2 yg Allah berikan yg selamatkan aku.dari merasa kekejaman dunia,yg terlampau.
aku dapat mengawalnya .Alhamdulillah.
itu nikmat terbesar dr Dia.
tiap kali aku rsa hnyut.Allah jgakan aku.
He being on mine.

dan mungkin kerana itu.
aku tak pernah rasa kehilangan.
aku tak pernah rasa jauh dr pengharapan.
jiwaku bersama tuhan.
ketenangan yg terlampau tdk mampu dirasakan.
bukan semua insan.

hari ini aku bangun lagi.
lalu aku sedar,aku masih belum berada di syurgaMu.


I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia