topbella

♫jiwa.blOGGer♪

16 May 2014

sahabat seperjuanganku,

kadang-kadang, 
hati tu mudah tersentap..hingga mencapai tahap kesabaran .
kadang-kadang,
ia juga melebihi tahap kemampuan manusia berfikir.
kadang-kadang ,
dengan hati juga kita putus harap.

jika begitulah sifat hati,
sakitnya ,saratnya ..itulah yang tersembunyi.
taktala itulah rahsia aku dan DIA.
Yang Maha Mendengar..Maha Memahami.
sehinggalah kita dapat mengakui bahawa 
"aku telah menjalankan tugasku yang diamanahhkan setiap umat dariMu"..insyaAllah..
sehingga itu,tugas aku telah selesai.
tak perlu penghargaan,
jelas..perjuagan dan jihad kami sebagai umat kepada umat.

lumrah,fitrah yang kta tidak boleh lari.
kebahagian itu datang dan pergi.
istiqamah itu ada dan lenyap.
kegembiraan itu menyapa dan pergi.
pertemuan itu kekal atau musnah.
semuanya berpilihan.
tapi yang pastinya ..kematian......

DUNIA BIARLAH BERPENAT,SYURGA TEMPAT AKU BEREHAT
(Cerita Cinta Ahmad Ammar)

DUNIA BIARLAH BERSAKITPUN ASALKAN PEDIH ITU TIADA TARANYA DI AKHIRAT KELAK.
(Cerita Cinta Farizaa dan Pencipta)

"sakitku dirasa,ditahan dan dipendam satu-satunya menjadi rahsia antara aku dan ALLAH" cinta hatiku kini dan selamanya.......
T.T



I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia