topbella

♫jiwa.blOGGer♪

07 November 2010

sisa HIDUP!!

5 oktober..hari jumaat..

Berada di sekolah mmg menyerabutkan keadaan..so akue pulang membawa harapan terakhir tuk menenAngakan diri..agar tak braser diri di seksa di sekolah..aku nak tenangkan fikiran aku yang makin berserabut..tak kesahlah..setiap orang ada masalahnya yang tersendiri..walau aku da cuba lepaskan rahsia hati..namun akue masih belum meNguasai sylibus kehidupan..aku masih belum matang untuk menyelesaikan masalah demi masalah..Mmg benar kata orang..pengalaman banyak mengajar kita..selalu akue tertanya adakah bender yang akue alami selama nie juga merupakan pengalaman atau sesuatu yang indah..??

Hari hari terakhir akue lalui sekarang ini..merupakan titik yang menjadi perpisahan yang akan kita lalui pada suratannya..pada masa yang sama..akue hanya akan teruskan perjuangan hingga suatu masa akue mencapai impian akue..mungkin mmg sukar untuk difahami tapi sudah itulah suratannya..akue akan meninggalkan tahun ini dengan harapan ..dengan penuh pengharapan bahawa orang yang akue sayangi selama nie akan juga akue tinggalkan ..akan aku tinggalkan..maksud akue, dia akan tinggalkan akue..mugkin sukar atau mungkin payah bagi akue dan mgkn mudah bagi dia atau tidak meninggalkan kesan padanya..adakah masih ada hari terkhir untuk kita ?? sahabatku..akue tidak terlalu mengganggap dirimu sesuatu yang indah..sesuatu yang aku puja..namun hakikatnya..”akue banyak berubah dalam waktu yang begitu singkat semenjak kehadiran sahabatku ini”..akue hanya dapat mengucapkan terima kasih padanya..terima kasih sahabat..terima kasih akaq…

6 NOVEMBER…

hari2 terakhir seakan akan menyeksa akue untuk teruskan perjuangan aku yang masih tersisa..aku sanggup menelannya..aku mengharapkan hari ini serta hari yang seterusnya akan membawa sinar yang baru bagi akue..tahun 2010 semakin hampir kepenghujungnya..aku mengharap ada sinar baru yang menanti aku di permulaannya..INSYAALLAH…
Aku akan bertolak ke sekolah hari nie..akue serabut sangat sampai tak terbuat kerja2 folio gmp yang tertunggak..asyik jer menaip sampai tak teringat lampiran gmp..cikgu maafkan saya..saya akan buat sekejap agie..tiap2 hari update blog mmg bender yang aku termat suker tambah2 lagi akue ada banyak bender nak rungkaikan sebelum tamatnya tahun yang penuh bermakna ini..aku mengharapkan juga kenangan tahun ini juga memberi akue kekuatan untuk aku teruskan hidup yang penuh dengan cabaran..tahun depan masih menunggu akue..akue nak mulakan sesuatu yang baru..bio..fizik..chemy..tggu akue..oppss..tak luper perakaunan..huhu..
Selamat tinggal tahun 2010..tahun paling terbaek dalam idup aku..ok!!


7 NOVEMBER AHAD..PENUTUPAN KO…
Satu perkara yang tak disangka sangka..kitaorang..heroines terpaksa mengerahkan diri tuk buat persembahan..akue tak tahu macam mana terperanjat dengan bender nie..huhh!!parok..malam nie akue tidur lwat skali lagi..wlau penat lelah berlatih tuk choral tapi aku tetap meneruskan tugas aku tuk siapkan gmp nie sampai seberapa yang boleh..akue perlukan kekuatan…akue nak bgn awal..akue ada byk agie tgs yang masih belum diselesaikan..akue  nak selesaikan setiap perkara nie sblm persekolah tamat..
Persembahan choral pagi tadi mmg mmbuat aku blank…akue clap..tapi bagi kitaorang sumer2 da berbaloi sbb kitaorang takder maser..!!apa apapun akua raser heroines telah melakukan yang terbaek..

kedudukan akue paling tgh kat dpan!!

hepi bekerjasama ngan korunk!!

Aku tak berapa berminat mengenai aktiviti pada hari nie..so akue tak der mood nak post lam blog nie…
Sedar atau tidak..masa makin mencemburui akue..hanya tinggal beberapa hari sahaja utk aku tanggung semua ini..AKU TAK SANGGUP!!
AKU TAK SANGGUP!!!sayer tak sanggup tinggalkan cik violet..note yang cik violet bagi arie nie benar benar buatkan sayer terharu dan terkesima..sayer tak bley bacer note2 buat kedua kalinya..sayer telan sumer 2 tanpa mesti menitiskan mutiara yang berharga ini..tapi seakan2 menyebakkan dada sayer yang mmg seorang yang lemah..sayer cuba untuk menjadi sorang yang kuat agar satu masa nanti saya dapat kawal diri sayer tanpa sokongan cik violet..sumer2 adlah persediaan sayer namun ternyata sayer msih lemah..sayer perlukan kekuatan..YA ALLAH, jangan ENGKAU ambil lagi seorang sahabatku yang telah merubah diri ini..aku tak mampu untuk harungi satu lagi perpisahan yang memang ternyata..namun aku masih waras, akue masih ada kekuatan yang ALLAH kirimkan dalam hatimu, cik violet..sangat sukar..sebelum2..sayer berharap agar cik violet tdk mempunyai secebis perasaan sebegini kerna saya yakin cik violet merupakan orang yang KUAT!! TERUSKAN PERJUANGANMU..hingga kamoo menemui erti hidup dan erti kehidupan..sayer yakin yang cik violet m’mpunyai KEKUATAN ITU..doakan sayer agar sayer tidak pernah melupakan  awak …ikhlas dari saya..

I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia