topbella

♫jiwa.blOGGer♪

01 February 2011

kehidupan bermula di form4!!

tiba jer kat skolah yang namanya scipp..aku digemparkan dengan strimming skali lagi..perasaan nak strimming paling aku takut..lpas tu aku dapati kiranya sumer budaq kelas 3a tahun lepas  masuk 4f...aku suka sangat..nilah peluang keemasan .tapi au masih tak selesa..keadaan menyukarkan aku..
beraa di kelas form4 banyak membuhkan kenangan aku dengan kak tasya ..tanpa banyak berselindung..aku banyakkan beristighfar..
tuhan itu indah..
terima kasih kena temukan aku dengan die..yang bernama kak tasya..
tiada dah permusuhan kami..
kami pejuang melayu..bersatu hati tuk mengejar cinta mu..
banyakkan diri mengenal erti kasih...

namun keberadaan aku di kelas 4f hanya sementara..aku dipindahkan ke kelas 4a atas dasar prinsip akaun..yang meang aku minat giler2 la..tak sangaka plak duduk kat kelas bekas cik violet..
tapi semua tu tak pernah padamkan raser rindu aku kat dier..tak pernh ada raser benci yang membara pada dia..hanya seirngan rindu yang bisa aku bawa pergi bersama impian yang menggunung...
itulah aku..
sentiasa bersedia hadapi perjalanan dunia..ketetapan ilahi itu sangat bermakna..yang tuhan aturkan buat hambanya...
pertemuan aku dengan rakan sekelas yang barumembuat aku terus binggung...keberadaan aku dalam kelas beri aku tekanan yang akhernya aku dapat atasi..sikap mc jue yang sedemikian buatkan aku terima pelbagai perangai manusia yang penuh dengan ragam dan caranya..penuh dengan ketidakpuasan..manalah ada yang sanggup berpuas hati begitu saja..
kedatangan form1 baru banyak menguji aku sebagai insan bergelar kaq pendamping..banyak dugaannya..au kena atasi..masalah adeq yang ntah kenaper la..
menerima cemuhan itu biasa..menerima pujian itu bahaya..dan luar biasa..
walau siapapun aku di smspp..aku yakin yang segalanya bermula dan berahir disini..
bermulanya kisah aku sebgai badri..perlantikan yang paling memeranjatkan aku..aku tak yakin..dan aku tak pasti..
apa sebenarnya yang ingin diutarakan..apa yang aku sendiri tak dapat kenal pasti..aku binggung...runsing memikirkannya..
sekarang banyak cemuhan yang aku terima..atas dasar pelantikan mt skop..yang menjadi idaman form4 skalian..
sekarang sudah menjadi pertelingkahan untuk pelantikan bkk baru tahun depan dan aku tak pernah mengignkannya..
kisah prefect yang selalu saketkan studenbiasa..
dunia yang makin terbalik..
aku yang semakin hanyut..
histeria yang kerap kali di sekolah..
fitnah yang berkali2 melanda..
tafsiran yang berbeza2 dari bonda..
sumer bender aku nak citer..
sumer bernder masih belum terjawap..
n or the latest!!
siapa k-on bagi kak hanim!!??
misteri ni akan kita bongkar bila tiba masanya nanti..bila tiba saat ketikanya..aku BOLEH!!
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia