topbella

♫jiwa.blOGGer♪

19 April 2013

a bad brother in child,doesnt mean always bad:)

for the privious moment,aku post pasal abang aku yang xpenah2 rapat since im in childhood.he the worst one.he the worst brother i had.the difference,..
"dalam semua ke7 adk bradik ku,hanya dia sorang tak dipanggil abang"
"dia sangat pendiam..wift mum,dad and all my siblings"
"dia sangat pelik.main viola.piano dan gitar.berseni dan edu.."
"dia xpenah tanya aku bende lain slain education:) and gadget:)"
"dia hanya berkomunikasi dengan kepalanya,angguk n geleng"
"dia jarang tidur malam,macam musang..jaga rumah malam2"
"tapi time orang ada,dia tidur"
"dia ada semua gadget,tapi beli and gadai kat aku"
"smart boy"

tapi...dia sangat care,saat aku perlukan family,dia datang upm.mula duk kat sini.aku mula tahu dimana untuk menilai seorang abang.bagi aku dia bukan abng,dia seorang kawan"

semalam..aku sruh dia check mara,sebab aku selalu mntak tlg ngan dia,isi ni..isi tu..dan dia xpernah tolak.but care dari dalam.tapi lepas aku tahu aku xdapat.aku cancell.i dont want my family know my sadness,skit pun.even my mum..semalam,dia check jugak.dan ...(ntahler)

dia faham kut.lps tu dia xbls msg.then today.n a coincidence,dia datang "katanya nak jalan2"..tapi dia tanya pasal scholar tu..i really dont believe dia boleh dtg dengan terik panas.naik motor buruk stengah jam sampai sini.dan dia xkan datang kalau umie xkirim barang.
it reality.orang yang xpenah aku pggl abg,dan xpenah pggil aku kau,"hanya owg n dier"..how can we get close.
"aku tahu,dia je satu2nya abang yg xambik kesah result spm.tapi dia tahu everything in the slip"
just sorry, aku selama ni.aku xdapat treat dier sbg sorang abang.
he has just like new family in shah alam.n dier tersangat happy kat saner.
really.aku banyak bergantung dengan dier kat upm ni.

umie ada cakap dulu "time nilah adeq boleh nilai yang mana bleh tmpg,yang mana xleh tumpang"
even semua abang long,abg ngah.abg teh,abang su.duk kL..tapi xsemestinya dia dekat dengan aku.
i dont want to say aku sayang abg aku..hak3..but the reality shown how wonderful it was.

even,umie mcm xsuka dgn org berseni mcm die.
but he not everying.he is something..
I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia