topbella

♫jiwa.blOGGer♪

20 April 2013

thank you and alhamdulillah.

a way of  life..
kalau aku imbas kembali hidup ini , banyak perkara yang berlaku tanpa aku sedar. dan aku yakin itulah pertolongan DIA..betapa besarnya nikmatMU yang aku sendiri tidak sendiri,

pujian itu,kalau kita buang 'p' tinggallah ujian.

saya thank you to HIM..SAY ALHAMDULILLAH..
bila mengimbas kembali rentetan kehidupan aku.semuanya berjalan dengan begitu senang.begitu mudah.perjalanan demi perjalanan...
ntahlah..i dont know to say it in words.
dan ia tersangat jelas DIA menolong aku dengan gerak hati.
gerak hati untuk lakukan sesuatu bersendirian.
oleh itu, aku tak pernah menyesal  membuat keputusan sendiri dan bersendirian kemana2..
kerna...

DIA ada bersamaku..
>back home<


ulya tgh makan ..a word she said
"che su,muka che su ad kat laptop,nak tgkk??"
haha..
"tkdop doh la,che su blik dah"
"adaa..che su ngn bintang kecik"
(sambil mnkn btg on lptop)

hurmmmmmmmmmmmm...???

ulya butat sungguh!!haha







I LOvE yOU..:)wink..WInK!!!

No comments:

Post a Comment

♫laugh.peace.life♪

My photo
♫bachok♪, ♫kelantan♪, Malaysia